Актуалізація даних в реєстрі територіальної громади!
Реєстр територіальної громади (РТГ) – це сучасна база даних, яка створена з метою спрощення процедури обміну інформацією для забезпечення потреб громади в автоматизації процесів.
Громадяни, дані яких внесені в Реєстр, можуть не витрачаючи свій особистий час, отримувати різного виду довідки з питань реєстрації місця проживання, а також за спрощеною процедурою отримувати послуги.
Відсутність даних в РТГ унеможливлює для громадян отримання електронних публічних послуг згідно Закону України від 05.11.2021 року № 1871-ІХ “Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні”.
Реєстр територіальної громади наповнюється щоденно.
Змінюючи реєстрацію місця проживання, реєструючи місце проживання новонароджених дітей, реєструючи місце проживання особи, адміністратори Центру надання адміністративних послуг та/або уповноважені особи старостинських округів нашої громади вносять зміни та оновлюють дані в Реєстрі.
Проте, залишається відсоток мешканців громади, дані яких змінились, але інформація в реєстрі залишилась попередньою: зміна прізвища, імені та по-батькові; заміна паспорта громадянина України.
Зокрема звертаємо увагу, що РТГ містить не в повному обсязі відомості про зареєстроване місце проживання малолітніх та неповнолітніх дітей.
Адміністраторами ЦНАПу селищної ради та уповноваженими особами старостатів с.Грушово та с.Крива проводиться уточнення та актуалізація даних про зареєстрованих осіб у кожному населеному пункті нашої громади.
Для перевірки існуючих електронних даних, за адресою вашого місця реєстрації, мешканцям Тересвянської громади необхідно звернутися до уповноважених осіб на відповідних територіях, з метою уточнення:
- чи всі зареєстровані у житловому приміщенні мешканці внесені до Реєстру;
- чи правильно занесені до Реєстру персональні дані мешканців;
- внести в базу даних малолітніх, неповнолітніх осіб.
Тільки після повної актуалізації даних в електронному Реєстрі жителі громади зможуть отримувати Витяг про місце реєстрації.
При зверненні для уточнення та актуалізації даних при собі потрібно мати оригінали документів:
- паспорт громадянина України (всіх зареєстрованих за даною адресою);
- ідентифікаційний код (всіх зареєстрованих);
- свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);
- свідоцтво про шлюб (при зміні прізвища).
Для актуалізації даних в Реєстрі територіальної громади пропонуємо вам звернутись до Центру надання адміністративних послуг за адресою: с-ще Тересва, вул. Народна, 83 (каб.11) та до уповноважених осіб старостинських округів на відповідних територіях:
с. Грушово вул. Головна, буд.93, адміністративна будівля Грушівського старостату;
с. Крива вул.Народна, буд.139, адміністративна будівля Кривського старостату.
Пропонуємо до уваги роз'яснення Державної міграційної служби України на актуальну тему: "Декларування місця проживання та реєстрація місця проживання (перебування) особи".