"Інклюзивно-ресурсний центр"
З 12 грудня року по 24 грудня 2024 року фахівців було запрошено до участі у засіданнях команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у заклади дошкільної та загальної середньої освіти громади з метою:
- Обговорення індивідуальних освітніх потреб дітей. Фахівці ІРЦ представили рекомендації щодо організації освітнього процесу, необхідних адаптацій та використання спеціальних методик навчання.
- Аналізу результатів освітньої діяльності та поведінкових проявів учнів. Було проведено аналіз прогресу дітей у навчанні та соціалізації, визначено їхні сильні сторони та труднощі.
- Коригування індивідуальних програм розвитку (ІПР). Учасники засідань спільно розробили або оновили ІПР для кожної дитини, узгодивши цілі, методи та форми роботи.
- Надання рекомендацій педагогам і батькам. Фахівці ІРЦ запропонували практичні поради для ефективного навчання та підтримки дітей у домашньому середовищі.
Участь фахівців ІРЦ сприяла підвищенню якості супроводу дітей з ООП, забезпеченню комплексного підходу до їхнього навчання та розвитку, а також зміцненню співпраці між освітянами, батьками та спеціалістами.
Результати обговорень та прийняті рішення було зафіксовано у відповідних протоколах, що стануть основою для подальшої роботи з дітьми.